W nauce języka bardzo pomaga oglądanie filmów i seriali w angielskiej wersji językowej (o tym, co może Ci pomóc w nauce przeczytasz w artykule: Czy wiesz, jak się uczyć, żeby zapamiętać? oraz Jak szybko nauczyć się angielskiego). Trzeba jednak wiedzieć, że nie każda produkcja się do tego nadaje, a oglądanie filmów, w których aktorzy mówią niewyraźnie lub z południowym akcentem, może zniechęcić do nauki języka. Aby Cię zainspirować do nauki przed ekranem, wraz z lektorami z HappyHours przygotowałam listę pozycji godnych uwagi. Sprawdź, jakie seriale i filmy do nauki angielskiego warto wybrać. Seriale do nauki angielskiego Friends, czyli Przyjaciele „Friends” to serial uznawany przez wielu za kultowy, a jego fanów można znaleźć na całym świecie. Opowiada o grupce sześciorga przyjaciół mieszkających w Nowym Jorku. Każde z nich ma wyrazistą osobowość, a serial pokazuje ich codzienne życie i przeróżne perypetie, które stają się ich udziałem. Zabawna fabuła przyciąga uwagę, a jeśli oglądasz ten serial po angielsku, to nawet nie zauważysz, jak szybko nowe słówka wejdą Ci do głowy. How I Met Your Mother – Jak poznałem waszą matkę „How I Met Your Mother” to kolejna propozycja serialu do nauki angielskiego, przy którego oglądaniu będziesz się dobrze bawić. Motywem przewodnim są poszukiwania […]
Czytaj dalejPoznaj zbiór najważniejszych wyrażeń idiomatycznych
stosowanych w Business English,
które pozbieraliśmy w jedną całość.
Dzięki e-bookowi:
– aktywnie przyswoisz wiedzę niezbędną w codziennej komunikacji w Twoim miejscu pracy,
– szybciej i płynniej będziesz pisać e-maile,
– lepiej zrozumiesz język angielski w biznesie.
Angielskie idiomy biznesowe na pewno przyczynią się do swobodnej komunikacji.
Aby pobrać bezpłatnego ebooka, zapisz się na nasz newsletter, w którym w każdy poniedziałek dzielimy się wiedzą z języka angielskiego w atrakcyjnej formie grafik edukacyjnych i ciekawostek językowych. Po zapisaniu się otrzymasz maila z linkiem do pobrania ebooka. Z newslettera można się wypisać w każdej chwili poprzez kliknięcie odpowiedniego linku na końcu wiadomości.