LinkedIn

Polityka prywatności serwisu happyhours.edu.pl

I. Informacje ogólne

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez formularze Serwisu happyhours.edu.pl jest HAPPYHOURS EWA KARPIŃSKA, ul. Hoża 72/1, 00-682 Warszawa, NIP: 5261531207, REGON: 141512191. Dane kontaktowe: tel. 501 161 849, adres e-mail: biuro@happyhours.edu.pl.
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    a) Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
    b) Poprzez zapisywane w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. ciasteczka),
    c) Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego home.pl S.A., ul. Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, NIP: 852-21-03-252, REGON: 811158242, KRS: 0000431335, funkcjonującego pod adresem internetowym home.pl.

 

II. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

  1. Aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności, HappyHours Ewa Karpińska przetwarza dane osobowe w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej wyszczególnione zostały cele przetwarzania danych osobowych:
    a) W celu świadczenia bezpłatnej usługi edukacyjnej polegającej na wysyłaniu cotygodniowego newslettera (tzw. Poniedziałkowy motywator) z materiałami na temat nauki języka angielskiego, takimi jak słownictwo ogólne, biznesowe i branżowe, gramatyka oraz bezpłatne ebooki, teksty blogowe dotyczące nauki języka angielskiego, informacje o organizowanych eventach online, np. live na Facebooku bądź webinary, gromadzone są następujące dane: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
    b) W celu świadczenia bezpłatnej usługi edukacyjnej polegającej na udostępnieniu testu poziomującego z języka angielskiego online (https://happyhours.edu.pl/test) gromadzone są następujące dane: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
    c) W celu udzielenia odpowiedzi na e-maile wysłane poprzez formularz kontaktowy gromadzone są następujące dane: Imię, nazwisko, adres e-mail;
    d) W celach marketingowych, w szczególności przesyłania informacji o aktualnej ofercie oraz o promocjach na kursy języka angielskiego gromadzone są następujące dane: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. zgoda osoby, której dane dotyczą.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w niektórych przypadkach niezbędne do realizacji celów opisanych w pkt 1.
  4. Dane osobowe przetwarzane będą bezterminowo lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
  5. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w każdej chwili poprzez kontakt na adres e-mail: biuro@happyhours.edu.pl.
  6. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności HappyHours Ewa Karpińska korzysta z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym w razie potrzeby odbiorcami danych osobowych będą:
    a) FreshMail Sp. z o.o. – podmiot udostępniający oprogramowanie służące do prowadzenia bazy danych,
    b) Home.pl S. A. – podmiot dostarczający usługi internetowe,
    c) Podmioty dostarczające i wspierające usługi informatyczne,
    d) Podmioty dostarczające i wspierające usługi marketingowe.
  7. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej wcześniej.
  8. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do HappyHours Ewa Karpińska z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

III. Informacja o plikach cookies

  1. Aby ułatwić korzystanie z witryny happyhours.edu.pl, Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Google).
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    b) określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookies wykorzystywane w statystykach. Polityka ochrony prywatności Google Analytics: https://www.google.com/analytics/learn/privacy.html?hl=pl.
  10. Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informacje o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

 

IV. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron www.
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies, wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
    a) Internet Explorer
    b) Chrome
    c) Safari
    d) Firefox
    e) Opera
    f) Android
    g) Safari (iOS)
    h) Windows Phone
    i) Blackberry.

 

V. Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania Serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    a) czas nadejścia zapytania,
    b) czas wysłania odpowiedzi,
    c) nazwa stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    d) informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    e) adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    f) informacje o przeglądarce użytkownika,
    g) informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

Zdobyte wyróżnienia: